Menu

Veelgestelde vragen

Pakket op ander moment of bij PostNL-locatie bezorgen

Komt het even niet uit? Dan is het goed om te weten dat je vaak nog vóór de eerste bezorgpoging een ander bezorgmoment kunt kiezen. Dit werkt als volgt:

1. Zoek je pakket in Track & Trace

Ga naar Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de Track & Trace-code en je postcode in. De Track & Trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.

2. Klik op 'bezorging wijzigen'

Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status 'Gesorteerd' ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert? Dat kan in de PostNL-app via 'Account' - 'Notificaties'.

3. Kies het gewenste bezorgmoment

Je kunt zelf kiezen wanneer we je pakket komen bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-locatie.

Track en trace PostNL

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.