Pakket op ander moment of bij PostNL-punt bezorgen
Komt het bezorgmoment niet uit? Vaak kun je van tevoren een ander bezorgmoment kiezen. Handig toch? Het werkt als volgt:
Komt het bezorgmoment niet uit? Vaak kun je van tevoren een ander bezorgmoment kiezen. Handig toch? Het werkt als volgt:
Ga naar track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) en vul de track & trace-code en je postcode in. De track & trace-code krijg je doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je vaak een e-mail met daarin een directe link.
Dit kan vanaf het moment dat wij je pakket hebben ontvangen van de afzender tot je de status ‘Gesorteerd’ ziet staan. Wil je berichten ontvangen zodra de status van je pakket verandert. Dat kan in de PostNL-app via ‘Account’ – ‘Notificaties’.
Bezorging wijzigen kan alleen als je bent ingelogd met je PostNL-account.
Inloggen
Nog geen account?
Maak er één aan
Je kunt zelf kiezen wanneer we je pakket komen bezorgen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket te laten afleveren bij een PostNL-punt.