Menu

Veelgestelde vragen

Hoe zeg ik mijn Antwoordnummer op?

U kunt uw Antwoordnummer opzeggen, uiterlijk vier weken voor het einde van het kalenderjaar waarin u voor het laatst van het Antwoordnummer gebruik wil maken.

Gebruik het opzegformulier in Mijn PostNL als u een eigen account heeft. Dit is de snelste en eenvoudigste manier.

Antwoordnummer opzeggen in Mijn PostNL

Opzeggen zonder Mijn PostNL-account

Heeft u geen Mijn PostNL-account? Maak dan eenvoudig een Mijn PostNL account aan of gebruik het onderstaande opzegformulier.

Antwoordnummer opzeggen via formulier

Binnenkomende post na opzeggen

Let op: Komen er na het einde van het contract nog poststukken binnen op uw Antwoordnummer? Dan worden deze aan u doorgestuurd. Voor deze stukken betaalt u een tarief per stuk plus een Postzegel 1. Informeer uw klanten daarom op tijd.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek