Brengservice aanpassen, pauzeren of opzeggen

Laat je je post of pakketten brengen met onze brengservice, maar wil je iets aanpassen? Of wil je de brengservice pauzeren of opzeggen? We leggen je uit hoe je dit doet. 

Hoe kan ik de brengservice aanpassen?

Wil je de postbus post toch liever op een andere dag of tijd laten bezorgen? Of op een ander adres? Dit kun je zelf gemakkelijk aanpassen in Mijn PostNL. Een aanpassing verwerken duurt 3 werkdagen. Goed om te weten: de wijzigingen gaan altijd in op de eerstvolgende dinsdag.

Heb je een combirit? Dit kun je niet zelf aanpassen. Neem contact met ons op en we maken de aanpassing voor je in orde.

Hoe kan ik de brengservice pauzeren? 

Even geen brengservice nodig? Geen probleem. Je kunt de service op elk moment pauzeren. Ook dit pas je gemakkelijk zelf aan in Mijn PostNL. Doe dit wel ten minste 1 werkdag van tevoren, dan kunnen wij de rit nog annuleren. Alvast bedankt!

Goed om te weten: wanneer je de brengservice hervat, komen we langs op de eerstvolgende afgesproken werkdag. Zolang de service gepauzeerd is, kun je je post helaas niet ophalen bij je postbus.

Hoe kan ik de brengservice opzeggen? 

Wil je de brengservice opzeggen? Dit regel je in Mijn PostNL. Goed om te weten: er geldt een opzegtermijn van één maand.