Wat kost dezelfde dag bezorgd?
Voor deze bezorgoptie betaal je een toeslag bovenop het standaardtarief voor pakketten. Neem voor meer informatie over de kosten contact met ons op. Onderaan deze pagina vind je onze contactopties.
Bestellingen voor lunchtijd bezorgen we dezelfde dag tussen 17.30 en 22.00 uur.
Met dezelfde dag bezorgd bied je extra gemak voor je klanten. Zo verhoog je je conversie!
Supersnelle bezorging levert je meer klanten op. Die ook nog graag bij je terugkomen.
Bij het afronden van een bestelling in je webwinkel kunnen je klanten de optie aanvinken om de bestelling nog dezelfde dag te laten bezorgen.
Voor deze bezorgoptie betaal je een toeslag bovenop het standaardtarief voor pakketten. Neem voor meer informatie over de kosten contact met ons op. Onderaan deze pagina vind je onze contactopties.
Bestellen je klanten pas laat in de avond? Als je ze de volgende ochtend vroeg aanlevert, bezorgen we je pakketten nog diezelfde dag.
Geef je klanten de mogelijkheid om hun pakketten zelf op te halen. Er is altijd wel een PostNL-punt in de buurt.
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Via onze track & trace-module kunnen jij én je klanten pakketten volgen. Zo weet je altijd waar een pakket is.
Lees meer over zakelijke track & trace en hoe je die aanzet in Mijn PostNL.
We bezorgen pakketten normaal gesproken de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen 2 bezorgdagen. Op track & trace en in je PostNL-app vind je de laatste informatie over je pakket.?