Veelgestelde vragen

Frankeren

Verstuur je een grote partij post, dan is het een hoop werk om op elk poststuk een postzegel te plakken. Daarom verstuur je grote partijen simpelweg met de aanduiding PostNL port betaald. De verzendkosten worden dan achteraf verrekend via je klantnummer.

De aanduiding kun je aanbrengen met een speciale stempel. Deze koop je bij de grotere postkantoren, de PostNL Business Points, bij de kantoorboekhandel of via onze webshop. De port betaald-stempel kost €11,78. Je kunt de aanduiding downloaden.

Aan welke voorwaarden moet een port betaald aanduiding voldoen?

De port betaald-aanduiding moet opvallen. Bijvoorbeeld een zwarte aanduiding op een witte achtergrond. Wil je zeker weten dat je aanduiding aan de voorwaarden voldoet? Stuur een proefexemplaar naar PostNL Business Service. We controleren dan of de sorteermachines de aanduiding goed kunnen lezen. Neem contact op met je accountmanager of onze klantenservice.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.