Menu

Veelgestelde vragen

Mijn overzicht met verzonden zendingen is weg. hoe kan ik mijn verzonden zendingen weer zien?

De verzonden zendingen vanuit de oude aangetekende module worden niet meer getoond in de pakketten & vracht module. Wil je jouw verzonden aangetekende zendingen blijven inzien? Jouw zendingen van het afgelopen jaar zijn op te vragen via de track & trace module. Dit geldt niet voor zendingen die aangeboden zijn met een barcodeboek sticker.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Start een WhatsApp gesprek