Menu

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over toeslag bestemmingen buiten Europa (zakelijk)

Deze veelgestelde vragen zijn bedoeld voor bedrijven die met een zakelijk account (MijnPostNL) of via de PostNL API hun internationale zendingen aanbieden. De Corona maatregelen die wereldwijd worden genomen hebben impact op onze internationale dienstverlening. Op een aantal bestemmingen bezorgen we helemaal niet meer en voor andere bestemmingen bieden we alternatief transport. Daar zitten vaak andere kosten aan vast. We zijn daarom genoodzaakt op per 13 april een tijdelijke toeslag te rekenen voor zendingen met bestemmingen buiten Europa (tariefzone Rest of World).

Veelgestelde vragen toeslag voor consumenten

Algemeen

Waarom betaal ik een toeslag voor zendingen buiten Europa?

Welke alternatieve vormen van transport gebruiken jullie precies?

Tot wanneer geldt deze toeslag?

Hoe hoog is de toeslag?

Wat betekent de regel [omschrijving] op mijn factuur?

Kan PostNL deze toeslag zomaar doorvoeren?

Wat als ik niet akkoord ga met deze toeslag?

Anderen bekeken ook:

Neem contact op


Chat met de Klantenservice van PostNL

Chatten

Chat live met een van onze supportmedewerkers

Chatten

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Zakelijk

088 - 868 68 68
Op werkdagen van 8.00 tot 19.00 uur.



Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Adres

Postbus 19100
2500 CC DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.


Whatsapp

Start een WhatsApp gesprek