Onze ambitie

Zo voegen we waarde toe

Ons waardecreatiemodel laat zien hoe we op de lange termijn waarde toevoegen voor onze klanten en investeerders, onze mensen, de maatschappij en ons bedrijf.

Ons bedrijfsmodel

Het is ons doel om uit te groeien tot dé aanbieder van post- en e-commerce logistiek in, naar en vanuit de Benelux. Ons bedrijfsmodel laat zien hoe we dat waarmaken, zodat we steeds meer bijzondere momenten mogen bezorgen.

Onze stakeholders

Wij zijn een beursgenoteerd bedrijf. We gaan in gesprek met onze stakeholders over diverse onderwerpen, op verschillende manieren en niveaus. Hiermee willen wij een beter inzicht krijgen hoe onze activiteiten hun besluitvormingsproces beïnvloeden.

Digitalisering

We zijn altijd op zoek naar de volgende innovaties en logistieke oplossingen. De versnelling van de digitalisering van onze activiteiten is dan ook een belangrijk onderdeel van onze strategie, waarin we extra investeren om sneller resultaten voor onze klanten en consumenten te bereiken.

Onze mensen

Zonder onze mensen is er geen PostNL. Daarom creëren we een werkomgeving waarin onze medewerkers en partners zich thuis voelen, zich kunnen ontwikkelen en kunnen groeien.

Onze klanten

Door het simpel te houden, slim te zijn en samen te werken, bieden we onze klanten diensten en oplossingen die het verzenden en ontvangen van post en pakketten makkelijk maken. Zo staan onze klanten altijd op de eerste plaats.

Duurzaamheid

We staan midden in de maatschappij en nemen onze verantwoordelijkheid voor onze mensen en het milieu.