Veranderende wereld
De wereld verandert razendsnel. E-commerce groeit hard en klanten en consumenten hebben hoge verwachtingen. Versnelling van digitalisering helpt ons de favoriete bezorger te zijn én blijven. We investeren in ons IT-netwerk, innoveren in nieuwe diensten en helpen de e-commercemarkt groeien. Hoe? Ontdek onze slimme digitale oplossingen en innovaties.
Duurzaam en persoonlijk door data
Betere klantbeleving dankzij digitalisering
Innoveren met slimme software en robots
Bekijk het TNW interview (ENG)
Luister de Fast Forward podcasts
#4: Digitaal versnellen met data
Dankzij data kunnen we de wereld een klein beetje schoner maken. Data-experts Menno van der Winden van Tata Steel Nederland en Frank Ferro van PostNL, bespreken de mogelijkheden, voorwaarden én ethische aspecten van data.
#3: Techfundament als basis voor digitale versnelling
Hoe kun je als organisatie in dit digitale tijdperk waarde toevoegen voor klanten? Ralph Nijpels, enterprise architect bij KLM en Joost van der Vlies, CTO bij PostNL, vertellen over het technologie fundament van organisaties. ‘De cruciale basis voor een goede klantbeleving’.
#2: Digitale versnelling in logistiek
Eddy Thans, directeur Prime Vision en Lars Pruijn, manager netwerk en innovatie bij PostNL vertellen in deze podcast over kansen en ontwikkelingen van digitalisering in de logistiek.
#1: Digitale versnelling bij PostNL
Bart Delmulle is onze Chief Digital Officer en geeft een kijkje in de keuken. Hij vertelt in 20 minuten over innovatie en de aanpak van onze digitale transformatie.
Digitale grenzen verleggen
Digitale ambitie
Hoe gaan we dit bereiken?
We gaan onze digitalisering flink versnellen via 6 initiatieven:

We verbeteren de klantreis
We verbeteren de klantreis continu en bieden slimme, simpele, digitale oplossingen.

We veranderen onze logistiek en operatie

We versterken ons datafundament

We versterken ons technologie fundament
We moderniseren onze IT en maken gebruik van slimme analyses.

We vergroten ons digitale DNA
We ontwikkelen nieuwe digitale vaardigheden en werken slimmer samen.

We innoveren ons platform en digitale bedrijfsmodellen
We ontwikkelen nieuwe businessmodellen en vernieuwen ons digitale platform.
Achter elk product schuilt een digitale wereld
Zo zien we de toekomst
Datagedreven inzichten en digitalisering van onze processen hebben een grote impact op onze markt. We voorspellen er vraag en aanbod steeds nauwkeuriger mee, en logistieke pieken vangen we beter op. Zo kunnen onze klanten rekenen op slimme logistieke oplossingen en verbeteren we de klantervaring. De digitalisering zorgt voor een soepeler proces van bestellen, ophalen, sorteren en bezorgen!